back to top

FAQ'S Xtra

1. Welke voordelen krijg ik met Xtra bij Colruyt?

De Xtra-kaart is de nieuwe klantenkaart van Colruyt Group. Ze vervangt je  vertrouwde Extra-kaart. Met Xtra profiteer je van talrijke kortingen bij Colruyt. Je herkent ze makkelijk aan dit symbool.



Met Xtra winkel je daarnaast ook bij OKay, Bio-Planet, Spar Colruyt Group, Collect&Go, DreamLand, Dreambaby en ColliShop en krijg je hun specifieke voordelen. In het najaar van 2017 komt ook DATS 24 erbij.


2. Wat is het verschil tussen de Extra-kaart en Xtra?

Xtra vervangt de Extra-kaart. Je krijgt dezelfde voordelen als voordien. De voordelen van Colruyt herken je makkelijk aan dit symbool.



 Xtra biedt je daarnaast nog meer voordelen. Zo heb je je klantenkaart altijd op zak met de handige Xtra-app. Xtra is ook een login waarmee je makkelijk winkelt in alle webshops van Colruyt Group. Je hebt maar één paswoord nodig, profiteer van alle online aanbiedingen en krijgt relevante tips.


3. Wat zijn de troeven van de Xtra-app?

Met de Xtra-app heb je je klantenkaart altijd op zak. Aan de kassa toon je je Xtra-kaart of Xtra-app aan de winkelmedewerker om automatisch te profiteren van al je voordelen. Je kan de Xtra-app ook gebruiken om mobiel te betalen. Volg de instructies in de Xtra-app om die van SEQR, KBC/CBC-Mobile Banking of Bancontact/Mister Cash te koppelen.
 

4. Krijg ik met mijn tijdelijke Xtra-kaart dezelfde voordelen?

Met je tijdelijke Xtra-kaart krijg je alle voordelen bij Colruyt, die herken je makkelijk aan dit symbool.



 Je kan er ook mee terecht bij 8 andere winkels en webshops van Colruyt Group en ontvangt er hun specifieke voordelen. Je gebruikt je tijdelijke kaart tot je jouw Xtra-kaart thuis ontvangt.


5. Is Xtra geldig in de Colruyt-webshop bij Collect&Go?

Ja, Xtra is geldig bij 9 winkels en webshops van Colruyt Group. Bij Collect&Go toon je je Xtra-kaart of Xtra-app in het afhaalpunt en krijg je talrijke kortingen van je Colruyt-reservatie.

6. Ik heb mijn Xtra-kaart aangevraagd, maar heb ze nog niet ontvangen.

Met een aanvraagformulier kan het een viertal weken duren alvorens je jouw Xtra-kaart thuis in de bus krijgt. Vraag je je kaart online of met de Xtra-app aan, dan ontvang je ze binnen 10 dagen.

7. Werkt Xtra samen met de factuurkaart of de Colruyt-betaalkaart?

Xtra is uitsluitend voor particulieren. Professionals kunnen kiezen voor de factuurkaart, de Colruyt Professional Plus-kaart of de Colruyt-betaalkaart. Professionele klanten kunnen uiteraard wel een Xtra-kaart aanvragen op hun eigen naam. Daarmee kunnen ze als particulier wel persoonlijke aankopen doen.

Meer info over Xtra

Blijf op de hoogte

Rode Prijzen, talrijke kortingen en inspiratie, ook in je mailbox.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

MyColruyt

Onze app om je boodschappen nóg makkelijker voor te bereiden.

Download de app

Vragen?

We helpen je graag verder met al je vragen, suggesties of klachten.

Geef het snel door

Lagere prijs gezien?

Bel de Rode Telefoon op 02 345 2345

Geef het door via mail