Veelgestelde vragen 'Samenwonen'

  • Kan mijn inschrijving geweigerd/stopgezet worden?
    Ja, dat kan. Als blijkt dat jullie al langer dan zes maanden samenwonen of als één van beide deelneemt aan de Xtra-BabyAanBoord-actie. Ook als een vermoeden van misbruik, misleiding, bedrog bij inschrijving of deelname bestaat of als de omstandigheden dit vereisen.
  • Vanaf wanneer profiteer ik van de voordelen van de samenwoonactie?
    Je krijgt van ons een reeks van 7 e-mails (de bevestigingsmail van inschrijving niet meegerekend). Alle kortingen worden opgeladen op de Xtra-app of -kaart van de partner die zich heeft ingeschreven. Toon de Xtra-app of -kaart af aan de kassa en je kortingen worden automatisch verrekend.
  • Hoe profiteer ik van de voordelen van de samenwoonactie?
    - Ligt jullie datum van samenwonen in de toekomst, dan start de actie rond de datum die je opgaf bij inschrijving.
    - Ligt jullie datum van samenwonen in het verleden, dan start de actie na ontvangst van de eerste e-mail. Heb je al een Xtra-login, dan is dat ongeveer 1 tot 3 weken na inschrijving. 
  • Wat als ik geen Xtra heb?
    Als je je inschrijft voor de samenwoonactie, dan sturen we je automatisch een Xtra-kaart op. Daarop zijn jouw voordelen automatisch opgeladen. Je kan ze dus onmiddellijk gebruiken zodra je ze ontvangt. Op dat moment kan je ook de gratis Xtra-app downloaden. Ook daarop worden je voordelen automatisch opgeladen.
  • Hoelang blijven de kortingen geldig?
    De kortingen blijven telkens 1 maand geldig.
  • Hoeveel keer kan ik gebruik maken van de kortingen?
    Je profiteert van elke korting 1 keer. Ze is dus slechts geldig op 1 kasticket.
  • Hoeveel keer kan ik deelnemen aan de actie?
    Deelnemen kan maximaal 1 keer per koppel. Je schrijft in met de Xtra-login van een van beide partners.   

  • Waarom de aankoopverplichting van 70 euro?
    We gaan uit van een volledige gemiddelde boodschappenkar per winkelbezoek. Het minimumbedrag van min. 70 euro is het bedrag dat je overhoudt na aftrek van alle andere kortingen, leveranciersbonnen en leeggoed
  • Moet ik de winkelkorting in 1 keer opgebruiken?

    Ja. De winkelkorting bedraagt 10 euro bij aankoop van min. 70 euro op één kasticket. De korting moet in 1 keer opgebruikt worden. Je kan de korting niet inruilen voor contant geld. 

  • Kan ik kiezen wanneer ik de 10 euro korting gebruik met Xtra?
    Neen. Als je je Xtra-app of -kaart toont aan de kassa, dan gaat automatisch de korting er af, op voorwaarde dat het bedrag op je kasticket minimaal 70 euro is.
  • Worden alle producten meegerekend in het minimumbedrag van 70 euro?
    Neen. Geschenk- en herlaadkaarten, vuilniszakken, multimedia en rookwaren tellen niet mee in de berekening van het totaalbedrag. Het minimum aankoopbedrag van 70 euro wordt berekend exclusief alle andere kortingen, leveranciersbonnen en leeggoed.

  • Wat als een bepaalde korting niet werkte?
    Neem contact op met de klantendienst van Colruyt: 02 345 2345 of info@colruyt.be. Zij helpen je graag verder.
  • Op welk Xtra-profiel worden de kortingen opgeladen?
    De kortingen staan alleen op de Xtra-app of -kaart van de partner die zich heeft ingeschreven. Neem dus zeker de app of kaart mee als je boodschappen doet bij Colruyt.
  • Wat als ik een fout maakte bij het invullen van het inschrijvingsformulier?
    Neem contact op met de klantendienst van Colruyt: 02 345 2345 of info@colruyt.be. Zij helpen je graag verder.
  • Wanneer ontvang ik welk voordeel?
    Zodra de actie van start is gegaan, krijgen jullie van ons gedurende 3 maanden elke 2 weken een e-mail. In de vierde mail krijg je een gratis Colruyt-kookboek, in de zevende een bon voor een servicekost  van € 5,50 bij Collect&Go. Dat is tegelijk de laatste mail van de actie samenwonen.
  • Welk kookboek mag ik kiezen?
    Je hebt de keuze uit alle beschikbare Colruyt-kookboeken. Haal je kookboek uit het winkelrek en je krijgt het gratis op vertoon van je Xtra-app of -kaart. 

  • Hoe zorg ik ervoor dat ik alle e-mails van de actie samenwonen goed ontvang?
    Voeg de afzender info@colruyt.be toe aan je adresboek of lijst met vertrouwde afzenders. Zo ben je zeker dat je geen enkel mailtje mist van de actie samenwonen.
  • Waarom ontvang ik niet alle e-mails?
    Sommige e-mailproviders gebruiken strenge spamfilters. Daardoor worden e-mails al eens tegengehouden en lijkt het alsof je niet al onze e-mails ontvangt. Controleer daarom je spamfolder. Om dat te voorkomen, voeg je de afzender info@colruyt.be toe aan je adresboek of lijst met vertrouwde afzenders.

Blijf op de hoogte

Rode Prijzen, talrijke kortingen en inspiratie, ook in je mailbox.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

My Colruyt app

Onze app om je boodschappen nóg makkelijker voor te bereiden.

Download de app

Vragen?

We helpen je graag verder met al je vragen, suggesties of klachten.

Geef het snel door

Partner services

back to top