Colruyt opent nieuwe winkel in Walcourt

woensdag 29 maart, 2017
Colruyt, Walcourt, groepsfoto

Op woensdag 29 maart opent een gloednieuwe Colruyt-winkel de deuren aan de Rue Saint-Donat 23 in Chastrès bij Walcourt. Deze 236ste Colruyt-winkel is bijna 1.000 m² groot en telt 24 medewerkers.

Gerant Bruno Delannoy: “Veel mensen uit deze streek doen al hun boodschappen in een verder gelegen Colruyt-winkel. Daarom zochten we dichterbij een geschikte locatie voor een winkel. En die hebben we gevonden in Chastrès.

Winkel van de nieuwe generatie
Colruyt Walcourt werd ingericht naar het model van de nieuwe generatie Colruyt-winkels. Bruno Delannoy: “We ontwerpen onze winkels zodat om efficiënt zijn en aangenaam voor de klanten. Daarbij hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.

Beenhouwerij met zelfbediening
Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Fabian Joris: “De klanten hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades, maar ook op de verse vis en vegetarische gerechten. Bovendien zien ze de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling.

Vanaf woensdag 29 maart staan gerant Bruno Delannoy, chef-beenhouwer Fabian Joris en hun 22 medewerkers klaar om de klanten te verwelkomen in de gloednieuwe Colruyt Walcourt. Bruno Delannoy: “De avond voordien, op dinsdag 28 maart van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!

• Tiziano Antenucci (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group)
    op 0473 92 45 10

Praktische info :

Colruyt Walcourt
Rue Saint-Donat 23
5650 Chastrès (Walcourt)

ma - za: 8u30 - 20u.
vr: 8u30 - 21u.

Opendeuravond:
dinsdag 28 maart van 17 tot 20u.