Vernieuwde Colruyt Keerbergen opent op 13 december

maandag 11 december, 2017
Persbericht heropening Colruyt Keerbergen

Op woensdag 13 december opent de vernieuwde Colruyt Keerbergen de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd met meer dan de helft uitgebreid en omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Er kwam onder meer een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening en een Collect&Go-afhaalpunt.

Efficiënter en aangenamer winkelen

Tijdens de sluiting hebben we de winkel flink uitgebreid tot 1.600 m²”, zegt gerant Freija Beke. “Daardoor konden we de versmarkt vergroten, meer dan dubbel zoveel diepvrieskoffers plaatsen en 4 extra kassa’s voorzien.”
Bovendien werd de winkel helemaal opnieuw ingericht, zodat klanten nog efficiënter en aangenamer kunnen winkelen. Freija Beke: Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.

Gloednieuwe beenhouwerij

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Benny Meeus: “De beenhouwers versnijden er het verse vlees ter plaatse. Klanten zien ze aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Bovendien hebben ze in de nieuwe beenhouwerij een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Keerbergen heeft nu ook een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Vanaf woensdag 13 december staan gerant Freija Beke, chef-beenhouwer Benny Meeus en hun 36 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Keerbergen.

Freija Beke: “De avond voordien, op dinsdag 12 december van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

• Peter Dekerf (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Keerbergen
Putsebaan 75
3140 Keerbergen

Openingsuren:​
ma - za: 8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:​
dinsdag 12 december van 17 tot 20 u.