Vernieuwde Colruyt Kontich opent op 28 maart

woensdag 28 maart, 2018

Op woensdag 28 maart opent de vernieuwde Colruyt Kontich de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd met een kwart uitgebreid en omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Er kwam onder meer een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening en een ruimere versmarkt en diepvriesafdeling.

Een kwart groter

Tijdens de sluiting hebben we de winkel flink uitgebreid tot 2.300 m²”, zegt gerant Michaël Cluts. “Daardoor konden we de versmarkt en diepvriesafdeling vergroten en 4 extra kassa’s voorzien.”
Bovendien werd de winkel helemaal opnieuw ingericht tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Zo kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Michaël Cluts: “Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe, grotere beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Yves De Clerck: “De beenhouwers versnijden er het verse vlees ter plaatse. Klanten zien ze aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Bovendien hebben ze in de nieuwe beenhouwerij een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.

Nog ruimer Collect&Go-afhaalpunt

Om de klanten nog beter te kunnen bedienen, is ook het Collect&Go-afhaalpunt in Colruyt Kontich flink uitgebreid en vernieuwd.  “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Vanaf woensdag 28 maart staan gerant Michaël Cluts, chef-beenhouwer Yves De Clerck en hun 62 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Kontich. Michaël Cluts: “De avond voordien, op dinsdag 27 maart van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

- Eric Geysen (regiomanager) op 02 345 2345
- Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Kontich
Ooststatiestraat 171
2550 Kontich

Openingsuren:​

ma - za:  8.30 - 20 u.
vr:       8.30 - 21 u.

Opendeuravond:​
dinsdag 27 maart van 17 tot 20 u.