Vernieuwde Colruyt Lommel met Collect&Go-afhaalpunt opent op 23 mei

woensdag 23 mei, 2018

Op woensdag 23 mei opent de vernieuwde Colruyt Lommel de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Er kwam onder meer een Collect&Go-afhaalpunt, een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening en een ruimere versmarkt.

Efficiënter winkelen

Tijdens de sluiting hebben we de winkel wat uitgebreid”, zegt gerant Saïf Eddine Jadal. “Daardoor konden we de versmarkt vergroten en een extra kassa voorzien.” Bovendien werd de winkel helemaal opnieuw ingericht tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Zo kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Saïf Eddine Jadal: “Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Ivo Gielkens: “De beenhouwers versnijden er het verse vlees ter plaatse. Klanten zien ze aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Bovendien hebben ze in de nieuwe beenhouwerij een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.

Nieuw: Collect&Go doet boodschappen voor de klanten

Colruyt Lommel heeft nu ook een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.”

Vanaf woensdag 23 mei staan gerant Saïf Eddine Jadal, chef-beenhouwer Ivo Gielkens en hun 43 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Lommel.

Saïf Eddine Jadal: “De avond voordien, op dinsdag 22 mei van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!

• Veerle Vaes (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Colruyt Lommel
Koning Leopoldlaan 37
3920 Lommel

ma - za:  8.30 - 20 u.
vr:           8.30 - 21 u.