Volledig nieuwe Colruyt Eupen opent op 28 februari

woensdag 28 februari, 2018

Op woensdag 28 februari opent de gloednieuw Colruyt-winkel in Eupen de deuren aan de Rue de Herbesthal, op een steenworp van de vroegere winkel aan de Werthplatz. Die winkel sloot vorige zaterdag definitief de deuren.

Zichtbaar en toegankelijk

De nieuwe winkel ligt op amper 2 m van de vorige. Dankzij die nieuwe ligging aan de straat is hij heel wat beter zichtbaar en ook makkelijker bereikbaar.

Winkel van de nieuwe generatie

Colruyt Eupen werd gebouwd als een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Gerant Benoît Tromme: “We hebben de winkel zo gebouwd dat klanten er nog efficiënter en aangenamer kunnen winkelen. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Eupen heeft nu ook een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige service van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig, en zo winnen ze tijd!”

Vanaf woensdag 28 februari staan gerant Benoît Tromme en zijn 23 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Eupen.

Benoît Tromme: “De avond voordien, op dinsdag 27 februari van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

- Maximilien Habran (regiomanager) op 02 345 2345
- Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Eupen
Rue de Herbesthal 58
4700 Eupen

Openingsuren:​
ma - za: 8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:​
dinsdag 27 februari van 17 tot 20 u.