Volledig nieuwe Colruyt Herve opent op 6 december

maandag 04 december, 2017

Op woensdag 6 december opent Colruyt Herve opnieuw de deuren na enkele maanden van bouwwerken. De oude winkel werd volledig afgebroken en op dezelfde locatie opnieuw opgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Er kwam onder meer een gloednieuwe beenhouwerij en een Collect&Go-afhaalpunt.

Efficiënter en aangenamer winkelen

Tijdens de sluiting hebben we de oude winkel afgebroken en een nieuwe gebouwd die bijna dubbel zo groot is”, zegt gerant Anthony Maréchal. “De gangen zijn nu breder en aan de ingang van de versmarkt vervangt een luchtgordijn de plastic flappen. Daar kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Jean Roekaerts: “De klanten hebben in de nieuwe beenhouwerij nu een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. Ze zien de beenhouwers ook aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Ook de parking werd uitgebreid met een honderdtal plaatsen, zodat er ruimte is voor 186 auto’s.

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Herve heeft nu ook een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Vanaf woensdag 6 december staan gerant Anthony Maréchal, chef-beenhouwer Jean Roekaerts en hun 34 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Herve.

Anthony Maréchal: “De avond voordien, op dinsdag 5 december van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

- Maximilien Habran (regiomanager) op 02 345 2345
- Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Herve
Outre-Cour 37
4651 Herve

Openingsuren:​

ma - za:  8.30 - 20 u.
vr:       8.30 - 21 u.

Opendeuravond:​

dinsdag 5 december van 17 tot 20 u.