Veelgestelde vragen over kampvoordelen voor jeugdbewegingen

  • Moet ik me inschrijven voor de actie als ik vorig jaar al kampverantwoordelijke was?


    Wie vorig jaar al ingeschreven was, krijgt een mail met een link naar het inschrijvingsformulier. De gegevens van vorig jaar zijn er al op ingevuld. Lees goed na of alles nog klopt en bevestig daarna je bestelling.

    Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst van Colruyt Professional via info@colruytprofessional.be of via telefoon: 02 363 53 63. We helpen je dan verder.
  • Krijg ik nog een Colruyt Professional Plus-kaart zoals vorig jaar nadat ik me heb ingeschreven?

     
    • Is je jeugdvereniging nog geen Colruyt Professional klant, dan ontvang je een Colruyt Professional Plus-kaart. Hiermee kan je je kampboodschappen doen en genieten van alle kortingen.
    • Is je jeugdvereniging al Colruyt Professional klant, dan kan je met je huidige Colruyt Professional Plus-kaart genieten van alle kortingen.
  • Welke kortingen staan op de Colruyt Professional Plus kaart?


    Zowel de kampkortingen (geldig van 15/6 tem 15/9/2019) als de voordelen met Xtra en Colruyt Professional.

    De Colruyt Professional Plus-voordelen zijn het hele jaar door van toepassing:
    • Concurrentiële groothandelsprijzen en kortingen op uw aankopen (al geldig vanaf 1 artikel).
    • Talrijke kortingen die in de winkel aangeduid zijn op het prijsetiket.
    • Een bijkomende korting berekend op basis van uw jaarlijks aankoopbedrag.
    • 5 % korting op het assortiment niet-voeding*.
    • Bij Bio-Planet profiteert u van de bonusprijzen en van 5 % korting op groenten en fruit, producten uit de bedieningstoog, alle producten uit het broodrayon en niet-voedingsartikelen.
       

      *Niet geldig bij ColliShop online shopping, Collect&Go, DreamLand, Dreambaby en OKay

  • Tot wanneer lopen de kortingen van de kampactie?


    Deze lopen van 15/6 tot 15/9/2019 met je Colruyt Professional Plus-kaart.
  • Mijn jeugdvereniging heeft een Colruyt Professional Plus-kaart maar is deze verloren. Wat moet ik doen?


    Neem contact op met de klantendienst Colruyt Professional via info@colruytprofessional.be of via telefoon: 02 363 53 63. We helpen je dan verder.
  • Wat doe ik met de Colruyt Professional Plus-kaart als het kamp afgelopen is?


    Hou deze goed bij want naast de kampvoordelen kunnen jullie hiermee ook genieten van andere voordelen gedurende het jaar (bv. eetfestijnen,…).

    De Colruyt Professional Plus-voordelen:


    *Niet geldig bij ColliShop online shopping, Collect&Go, DreamLand, Dreambaby en OKay.

     

    • Concurrentiële groothandelsprijzen en kortingen op uw aankopen (al geldig vanaf 1 artikel).
    • Talrijke kortingen die in de winkel aangeduid zijn op het prijsetiket.
    • Een bijkomende korting berekend op basis van uw jaarlijks aankoopbedrag.
    • 5 % korting op het assortiment niet-voeding*.
    • Bij Bio-Planet profiteert u van de bonusprijzen en van 5 % korting op groenten en fruit, producten uit de bedieningstoog, alle producten uit het broodrayon en niet-voedingsartikelen.
  • Kan ik online mijn kampboodschappen reserveren?
     

    Ja, dat kan via Collect&Go (servicekost van 5.50 euro). Reserveer wel minstens 4 dagen op voorhand.
     
  • Hoe kan ik mijn vlees voor op kamp reserveren?


    Surf naar beenhouwerij.colruyt.be/ of neem telefonisch contact op met de beenhouwerij van je Colruyt-winkel. Klik hier voor de contactgegevens van je winkel. Reserveer wel 3 werkdagen op voorhand. Zo kunnen wij garanderen dat je hele bestelling klaar is.

    Je kan je vlees ook bestellen via Collect&Go. Dat is handig wanneer je ook de rest van je boodschappen via de afhaaldienst ophaalt. Reserveer wel 4 werkdagen op voorhand. Zo ben je er zeker van dat je volledige bestelling voor je klaarligt.
  • Waarom moet ik 5,50 euro betalen bij Collect&Go?


    Voor het rondhalen, klaarzetten en afhandelen van je boodschappen rekent Collect&Go per webshop een servicekost van 5,50 euro aan, boven op de prijzen van de producten die je reserveert.
  • Waarom moet ik 4 werkdagen op voorhand bestellen bij Collect&Go?


    Als jeugdbeweging heb je vaak grote hoeveelheden nodig. We willen er dan ook voor zorgen dat we jullie al de kampboodschappen kunnen bezorgen en soms is hiervoor een bestelling nodig omdat het product niet meer/voldoende in de winkel beschikbaar is. Om die reden vragen we 4 werkdagen vooraf te reserveren.

Blijf op de hoogte

Rode Prijzen, talrijke kortingen en inspiratie, ook in je mailbox.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

My Colruyt app

Onze app om je boodschappen nóg makkelijker voor te bereiden.

Download de app

Vragen?

We helpen je graag verder met al je vragen, suggesties of klachten.

Geef het snel door

Partner services

back to top