Smartphone voor elke medewerker: betere communicatie, efficiënter werken

Onze Colruyt-medewerkers werken met de Digital Store Assistant, een persoonlijke smartphone die zorgt voor een betere communicatie met jou als klant en een betere connectiviteit tussen de medewerkers. Zo werken ze efficiënter.

Betere dienstverlening

In een eerste fase gebruiken onze winkelmedewerkers hun persoonlijke smartphone om elkaar te informeren via chat of een belletje. Dat werkt sneller en efficiënter, want zo hoeven ze geen collega meer te zoeken of naar een telefoontoestel te lopen. Op het begin van de dag zijn ze ook meteen geïnformeerd en zijn papieren berichtjes niet meer nodig. Met de smartphone kunnen ze ook artikelinformatie opvragen (bv. artikelnummer, leveringsinfo, voorraad …). Zo kunnen onze medewerkers jou vlotter verder helpen.

Pioniers 

Voor Colruyt Laagste Prijzen is de smartphone een volgende stap in het digitaliseren van de winkels, na o.a. het installeren van elektronische prijsetiketten. De winkelmedewerkers van Colruyt Laagste Prijzen zijn de eersten die aan de slag gaan met de smartphone. Op termijn worden de medewerkers van álle winkelformules van Colruyt Group van een Digital Store Assistant voorzien. 

Een blik op de toekomst

Binnenkort kunnen medewerkers ook bellen met collega's van andere winkels en van de centrale diensten. Daarna wordt bekeken om de apps van Colruyt Group (Collect&Go, Xtra ...) te installeren. Zo kunnen onze medewerkers je nog beter van dienst zijn en je ook wegwijs maken in het gebruik van de apps.